معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر برپايي مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با محتوا و تغييراتي در قالب ماه مبارك رمضان در استان تاكيدكرد .

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد در جلسه ستاد هماهنگي بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به همزماني ماه مبارك رمضان با هفته دفاع مقدس گفت : امسال هفته دفاع مقدس با ماه مبارك رمضان مصادف شده است و متوليان دستگاههاي اجرايي استان بايد سعي كنند كه نوع كارها و برنامه هايي كه در اين هفته اجرا مي شود از نظر شكل و محتوا متناسب باايام ماه مبارك رمضان باشد .
عبدالرسول دوران با بيان اينكه بر اساس جدول زمانبندي شده تقسيم كار صورت گرفته است و تمام كميته ها فعال شده اند افزود: ارزش گذاري به هفته دفاع مقدس يك تكليف شرعي از طرف نظام است چرا كه يك دهه جنگ تحميلي در تمام هستي و وجود جامعه ما رشد پيدا كرده است .

وي استمرار و حيات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را حاصل خون شهداي انقلاب و دفاع مقدس عنوان و خاطر نشان كرد : دستگاههاي اجرايي استان بايد رسالت سنگين خود در برابر نظام و خون شهدا را با تمام توان و انرژي ممكن در قالب برنامه هاي هفته دفاع مقدس و درون مايه ماه مبارك رمضان اجرا كنند و براي عموم اقشار جامعه به نمايش بگذارند .

معاون سياسي امنيتي استانداري يزد انتقال تجارب گذشتگان به نسل جديد انقلاب را يك ضرورت برشمرد و تصريح كرد : بايد از دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان براي انتقال دستاوردهاي دفاع مقدس بر نسل جوان جامعه استفاده كنيم و با تمام وجود دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس را براي اين جوانان به تصوير بكشيم .

عبدالرسول دوران خواستار بررسي مناطق غرب جنوب غرب كشور براي ساخت يك يادمان از رشادت هاي رزمندگان استان در مناطق جنگي دوران دفاع مقدس شد .

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان هم در اين نشست با تشريح فعلاليت هاي پيش بيني شده در ايام هفته دفاع مقدس افزود : در طول اين هفته اسنادي را جنايات وحشيانه صدام در جنگ تحميلي كه تاكنون منتشر نشده است و محرمانه بوده است را براي عموم اقشار جامعه مطرح مي كنيم .

سرهنگ پاسدار علي هژبري تجليل از شهداي مرز نشين – همايش بزرگ روحانيون – حضور دانش آموزان در پادگان هاي سراسر كشور – تجليل از خانواده هاي شهدا ، ايثارگران و جانبازان – عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدا و برپايي همايش فرزندان شهدا را از جمله مراسم هفته دفاع مقدس در استان اعلام كرد . در اين جلسه نمايندگان ساير دستگاههاي اجرايي استان فعاليتها و برنامه هاي خود را براي اين هفته تشريح كردند .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا